MARRAMEU TORRA CASTANYES

Marrameu torra castanyes
a la voreta del foc,
ja n'hi peta una als morros,
ja en teniu marrameu mort.

Pica ben fort, pica ben fort,
que piques fusta,
pica ben fort.

Marrameu i marrameua,
s'emboliquen amb un llençol,
feien veure que era un home
i era una fulla de col.

Pica ben fort, pica ben fort,
que piques fusta,
pica ben fort.

Marrameu ja no s'enfila
per terrats ni per balcons,
que té una gateta a casa
que li cus tots els mitjons.

Amb la perspectiva dels anys trobo que aquesta cançó era una animalada a més a més de força masclista! Però de petita la cantava amb molt d’entusiasme! (Serà que m’encanta la castanyada!) El tema de la fulla de col jo encara no el tinc gens clar...


1 comentario:

Maria dijo...

Hola Roser, no se como contactar contigo y he encontrado tu blog de la misma forma que encontré tu foto de la bandeja para el horno. Usease, soy la persona que subió la foto a su blog SIN tu autorización. He visto que te dedicas a la fotografía y entiendo que con más motivo te habrá molestado el uso de la foto. La encontré entre las imágenes de google y como es exáctamente la bandeja que yo uso la usé, harta ya de tener que hacer tanta foto para explicar como hago mis pasteles. La acabo de cambiar por una foto mía de las churras pero si me dieras tu autorización me gustaría volver a colgar con la leyenda que tú me digas. No hay color ¿qué me dices?